onsdag 13 januari 2010

Inledning



Vad som har slungat mig ut i yttre bloggosfären är jag inte helt säker på, men jag misstänker att det handlar om en försenad trettioårskris, gamla ovanor samt en väl tilltagen julledighet.

Så, vad kan vara bättre än att starta årtiondet med en egen blogg? Årsskiftet innebär för många en tillfällig ambition att göra upp med sin dåliga karaktär, med varierande resultat.
Med rätt metoder ökar chanserna att lyckas markant, och själv sätter jag mitt hopp till månadsutmaningar. Mer om den i nästa inlägg!

Så, välkommen till Vanebildande - en blogg som kommer följa en gammal hunds försök att lära sig själv att sitta.

3 kommentarer:

  1. You go girl!
    /Gisela

    SvaraRadera
  2. Härligt, du är mitt första fan :-)

    SvaraRadera
  3. Trodde det var svårt att lära gamla hundar att låta bli att sitta? ;)

    SvaraRadera