fredag 28 februari 2014

Månadsrapport februari



En saftig månad med utgifter på nästan 10k. Allt från tandläkarbesök till bokning av en veckas semester i april. Även musikalbiljetter, restaurangbesök och småprylar. Februari blev lite av en slösaktig månad på det hela taget.
Fast å andra sidan har inkomsterna också varit rejäla, de senaste månaderna har jag på grund av övertid och annat fått ut ca 38k.


De lite högre utgifterna umder februari täcktes ändå bra av passiva inkomsterna, på passiva kontot återstår drygt 30k.


Amorteringen i februari blev totalt 34k. Min ekonomiska rådgivare tycker säkert att jag amorterar för mycket. Men jag gillar verkligen att ha ett tydligt mål att kämpa mot, månad för månad. Dagen jag blir skuldfri är det verkligen dags att fira :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar